16 Nisan 2012 Pazartesi

AŞK OLSUN!

Sizden istedim bir ay,
Yüce, Seçkin kişiler,
Beni sordunuz mu, ay!
Nerde kaldı Altınay?

Dedinizse aşkolsun!,
Aşk, kalbinize dolsun.
Buluşunca meşk olur,
Kavuşmazsa, aşk olur!

Unuttunuz mu bir an?
Aradınız mı her an?
Nedir acep hikmeti?
Aşktır bunun nimeti.

Denir, Allah aşkına!
Döner insan şaşkına,
Söylenmez başkasına,
Habib kulun aşkına.

Deme bana nerdesin,
Içimde, gönlümdesin,
Gözümün önündesin,
Beni böyle bilesin.

Gör, Allah’ın aşkını,
Görerek maşukunu,
Duyma sen başkasını,
Kaale alma şaşkını.

Aşk denmişse buna,
Denmemiştir boşuna,
Kim aşık, kim maşuk,
Asla değil karmaşık.

Nakkaş sevmiş nakışı,
Her yazın var bir kışı,
Düşünmeye değer ki,
Tüm, parça, etmez iki.

Hep ile hiç bir bütün,
Fanidir benlik yükün,
Hepin içinde hiç, ben,
Bu hiçlikte hepsin sen.

Ben de özledim sizi,
Yaşadık sen, ben, bizi,
Yüce, Seçkin kişiler,
Ümmîdir efendiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder